BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 13, 2009

Semakin Hampir

Syawal semakin hampir..pejam celik pejam celik, rupanya kita telah pun menjalankan ibadah puasa hampir 24 hari..pelbagai persiapan telah dilakukan..antaranya cat rumah,baju raya tu, baru je beli semalan..haha..tema tahun nie warne coklat..aku ikut je..hehe..tapi cam ne pun prasaan aku tak semesra tahun lepas..aku tak tahu kenapa aku dapat merasakan sambutan raya tahun nie mungkin tak sesronok tahun2 lepas...hurm..ish!!aku nye perasaan je kot..huhu..pe2 pun aku harap raya tahun nie dapat gembira kan aku..=-)amin...

hari raya nanti, mungkin aku lmbat kot nak update blog nie..so, di kesempatan nie, aku menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf awal akhir dunia akhirat dari hujung rambut hingga hujung kaki..aku tahu aku sering melakukan kesilapan sama ada sengaja atau pun..kepada kawan2, guru2, tenaga2 pengajar,saya memohon ampun dan maaf dan ingin di halal kan segala2 nye sama ada dalam bentuk makanan mahu pun ilmu..smoga kte akan berjumpa lagi pada ramadhan tahun depan..InsyaAllah...kepada semua orang yang saya kenali yang sudah lame saya x contact, mhon di ampunkan segala dosa2 saya pada awk..moga sentiasa berbahagia ya..=-)

ehm..tak tahu nak kata pe lagi..harap sangat2 raya tahun nie memberi aku banyak kenangan sama ada bersama keluarga kesayangan aku, orang tersayang aku, rakan2 aku serta semua orang yang aku kenal...hmm..terlalu banyak rase dosa aku pada semua orang...aku x mampu berbuat apa melainkan dengan perkataan "maaf" shja...

pe2 pun salam lebaran ya..maaf zahir dan batin..yang batin tu maknenye, hati tau..jgn pkr lain..huhu..mane tahu aku ada terlepas cakap smpai wat kan korang terasa dengan aku nie..=-)
jage diri baik..berhati2 ye memndu ketika balik kampung...pastikan YANG TERBAIK...!!!!

SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR DAN BATIN....

0 comments: