BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 26, 2009

RAYA KER?????

Assalamualaikum dan salam lebaran..=-)
ehm..waktu aku taip blog nie, aku dahg pun ada kat bndar pnwar tmpat aku study..aku blik awl stu hari coz aku nak siapkan assingmnet yang aku sndri x wat g..nak submit ari rabu..tapi satu pe pun x siap g..huhu..apiz2..ble la agknye ko nak brubh..heheheh...

ehm..berbalik pada crita raye..raye yg pertama, pas siap solat sunat aidilftri, kau and family aku saling maaf bermaafan walupun cam t bermaaf2 pun..hahaha...selesai je, ktorg pergi umah mklong ktorag dlu yang duk kay skudai..dekat je dgn umah aku kat kangkar pulai. lepas tu kitorag bertolak lak g umak makngah aku..antara mkcik2 aku, aku pling rapat dengn mkngah aku..siap cium2 g..hahahah...sampai la petang kitorag stay sne..mlm tu lak aku juz g lepak kat warung mamk tgok man u game..huhu..raye ker???

raye kedua..aku x g mane2..tdo smpai tgh ari n malm juz lepk kat umah n lyan tetamu yang datang...aku lepak je kat umh smpai la hari rabu..rabu baru aku berjalan..tu pun g tgok wayang crita G FORCE dang adik aku yg pling kcik..huhu..raye ker???

raye kelima..aku g pngerang..braye umah kwan2 lama aku waktu drjah tiga n rumah buah hati kot..haha..tapi dah x buah dah..tinggl tangkai je..hahaha!!!tu pun lari plan..diorang tak bgatu pun diorag xde ari khmes..pada hal aku dah bgatu isnin g...geram gler...tapi sejuk gak la aty aku seketika ble aku nmpak..hehehe..adalah..huhu...hmm..mlm aku blik...raye ker??raye kot...

aku ase raya nie cm x raye pun..mcm2 bnda jadi kat hidup aku tahun nie..bnyak sgt dugaan yang telah aku trima..tapi aku yakin Allah akan memberi ujian yang mampu kita tanggung..dan aku yakin setiap ujian pasti ada hikmah nya...kan...

SE:LAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..=-)
RAYA KER????huhu=-)

peace...no war..

0 comments: